søndag 21. juni 2009

Tygg litt på den ;D


Juhuuuuu ;) Her kommer et innlegg PROPPFULLT med positiv energi ;)
Ah, jeg har det så HERLIG om dagen :) Siden torsdag har livet vært helt som å surfe og det er lengelenge siden jeg har hatt det slik. Denne kroppen kom seg til tannlegen - for første gang på maaaange, mange år!! Litt stolt av det:) Men over til interiør...

...torsdag ble sofaen lagt ut for salg - og den henter i kveld :D UT med gammel gruff ;) Nå går jeg i stuen og drømmer hvite drømmer og ommøblerer og akkurat nå ser det slik ut som på bildet :) Maileg-kaninen synger kaninsanger fra stolen og det er ekko :D


Den gamle sengestammen er uuuuut og ble kastet i dag (og der sto en hvit, søt stol og trakk sine siste åndedrag, men så livnet den til og fikk være med meg hjem- tror kanskje den kan bli søt med nytt trekk og nytt strøk hvitmaling?) - nydelig følelse. Dermed sover jeg slik om dagen; rett på gulvet :) Men det gjør ingenting - det er derimot ganske koselig. Vinduene mine er blitt malt i løpet av weeekenden, veggfarge er innkjøpt og nye gardiner er under utprøving - alt i hvitt :D Jeg hadde tenkt meg en Hemnes-seng fra Ikea, men likte den ikke da jeg kom dit - jeg må ha noe med mer sjel. Og det vet jeg ikke hvor jeg finner...hmmmmmmm. Så nå over til det store spørsmålet;
HVA GJØR JEG DA?!

Joddajodda, jeg har en
HEMMELIG plan förstås!

En hemmelig, mystisk plan; ferdig seng til den nette sum av 220 kr....

Klarer noen å gjette hva slags plan jeg har?
Tygg litt på den ;)


Jeg drømmer om et soverom som gir meg god, avslappet følelse av harmoni...til dette tror jeg at jeg trenger ca:

1 stk HØY seng - som jeg kan dingle med bena fra ;)
1 stk koselig stol type rokokko/karmstol
1 stk sminkebord med søt krakk
1 stk nattbord med sjel ;)
2 stk (minst) herlig duftene lys
(juhuu; jeg kom over lagersalg på Yankee Candles i dag - oh lykke!
Som dere kan se øverst, ble det littgrann med hjem :D)

og
1 stk lysekrone :)

For eksempel en av disse fra Lisbeth Dahl - de er passe superfeminine ;)

Og da blir det kanskje til slutt litt som dette?

TO BE CONTINUED ;)

7 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅåhhhh... og DEN skal du ha min kjære ! For dette VAR virkelig ett innlegg fulladet med energi ! Først av alt måtte jeg SUGE til meg all de herlige bildene fra hjemmet ditt! Du har det bare såååå fint - den fiiiine stolen med to puter, kanin og lammeskinn - så enkelt - men såååå flott ! Alle småtingene dine - og det skjønneste fuglehuset! Jeg ØNSKER meg virkelig ett fuglehus - må vel kanskje kjøpe meg ett og slutte å bare sikle ;-D

    Gleder meg maks til å se den nye sofaen - og du.. vi har Hemnes sengen - men jeg er helt enig med deg - den er veldig 'plæin'.. ikke noe hokuspokus - veeeldig veldig vanlig ! Men så er det en enkel løsning, og ikke minst billig - slik vi trengte :-) Jeg lurer på om din mystiske plan innebærer en sponplate, platevatt og metervare ??? Eller kanskje en gardinstang og to puter ?? Næh.. nå ble jeg usikker igjen !!!

    Var på besøk hos en HØYGRAVID (termin idag faktisk!) venninne idag - og hun hadde en lysekrone fra BOHUS (betalte en tusenlapp for den!) - den var smiiiiilefin! Tror jeg kanskje må ha meg en sånn - til mitt forhåpentligvis nye hjem om ikke så lenge :-)

    Ønskelisten din er like skjønn som du er - høy seng som man kan dingle med beina - jeg tror jeg holder på å forelske meg..tihi :-)

    Du .. kan vi ikke avtale at en gang i tiden så skal vi treffes - en sommerdag - stikke ned til en kai, duppe tærene i lunkent vann, dele en flaske vin og snakke om livets sorger og gleder ?? (og litt puter.. abstinenser vet du ;-D)

    Ha en fin kveld min kjære! Jeg blir glad når du er glad - herlig at lykken følger deg.. eller kanskje du følger den.. men vet ??

    Klemmer

    SvarSlett
  2. Det høres meget bra ut! Kjenner meg igjen, lykke her også, og jeg _kjenner_ den så godt...virkelig smaker på den :o)

    Men jeg tygger og tygger da....og blir ikke klokere...må nok bare vente å se hva du har funnet på for noe lurt :o)

    SvarSlett
  3. Hei.
    Så fin blogg du har.
    Deilig med litt fornyelse i hjemmet.
    Det blir vel fint tenker jeg!
    Jeg har sendt deg en mail.

    Linda

    SvarSlett
  4. Oioi! Dette må jeg si var spennende lesning! Så mange fine planer må det bli noe vakkert ut av. Du er flink!

    SvarSlett
  5. Hei, svingte forbi igjen...blir spennende å høre om soverommet....mitt står for tur....men litt langt nede på listen akkurat nå...
    Livsnyting står først...
    Nattaklem fra M!

    SvarSlett
  6. Hei min skjønne venn!

    Nå blir det forandringer her forstår jeg. Skal bli spennende å se den nye sofaen.Ser for meg stuen din....hvit og fin med noen rosa innslag:))) Og soverommet med den lampen...wow...det hadde blitt prikken over i'en.

    Jeg er ikke i tvil om at uansett hva du velger...så blir det nydelig.

    Så kjekt å høre at energien er på topp....ikke rart når du har kaninsang i stuen...hi.hi

    Kos deg videre ....skal bli spennende å følge med, stoooor klem

    SvarSlett
  7. ÅÅ nå fikk du meg nysgjerrig:-)
    Kommer tilbake for å se fortsettelsen!
    Ha en fin kveld, klem Hege.

    SvarSlett