tirsdag 26. april 2011

Syng, dans & le!

Jeg har sansen for fiffige innfall. Jeg får dem stadig vekk:) I Påsken har jeg vært hjemme + alene = jeg kan gjøre SOM JEG VIL!! Så etter første innfall med å male en rosa vegg...

...ble neste innfall å skrive på den :) Jeg lagde tre ord i ulike fonter, speilvendte dem, og printet dem ut på A4-papir. Så tegnet jeg ordene over på matpapir (fremdeles speilvendt), og festet det på veggen med tack-it. Lett som en pletteplett!


Så tegnet jeg over ordene på forsiden slik at ordene ble overført til veggen. Så blandet jeg glade farger og malte forsiktig inntill alle kanter - vips! Trenger ingen mal + har en stødig hånd = kan lage DET DU VIL! Prikken over i´en hadde jeg tenkt å lage et hjerte av, men i stedet har jeg laget egne Eijffinger-sommerfugler og festet litt her og der. Sommerfugler er i vinden denne sesongen - og de gir en herlig sommerstemning i huset:)
Også så kjekt å bli minnet på at man skal synge, danse & le - vi starter hver morgen når vi kommer ned på kjøkkenet vi nå;)

2 kommentarer:

  1. Det ble jo bare superlekkert! Passer jo så godt nå til vår og sommeren! Du er kreativ. :) Har også malt litt tekster på gulv og vegg, og har brukt samme teknikken. :)

    SvarSlett
  2. Så fint det ble;)
    Og det hørtes lekende lett ut, hihi ♥

    Klem line

    SvarSlett