søndag 17. januar 2010

En egen Ville Villekulla ♥




Tenk å ha en hage - tenk å ha en slik drøm av et lekested :)



Hos oss har vi dessverre ikke stor nok hade til å lage et supersøtt lekehus, men vi kan ha det gøy allikevel! Nå om dagen bygger vi morsomme hus av tepper og puter, saueskinn og lysslynger;)


Det eneste dumme med slike hus er at de dessverre må tas ned ved dagens slutt :( Det fine er at man kan bygge dem på nytt dagen etter - med ennå flere morsomme ting inni og ennå rarere :D


"Mamma, jeg erså glad i deg at jeg vil kalle deg min glitrende stue, jeg!" 
- det er vel et tegn på at man er rimelig populær hos sitt avkom ;) 



Ha en skjønn søndag 

6 kommentarer:

  1. Haha. Utrolig morsomt utsagn! Helt enig, drømmen er en vakker lekestue. :) ha en god søndag!

    SvarSlett
  2. Glitrende stue.. åh, hun er så herlig :)

    Hei vennen.. lenge siden jeg har lagt igjen kommentar her - sorry! Dagene passerer i ekspressfart, og nå er plutselig helgen over også.. like greit, siden jeg har hatt jobbehelg!

    Så utrolig gøy å lese at dere har begynt for dere selv.. jeg er såååå spent på sin egen drøm, men Matador så jo virkelig proft, stilig og nytenkende ut.. tenkt på å starte opp i Bergen etterthvert ;-D???

    Nå skal jeg hive meg i dusjen (akkurat våknet), lage hjemmelaget pizza og vente på at Henrik og ungene kommer hjem.. gleder meg sååå til å se dem *savne så det gjør vondt i hjertet*

    Kjempefine bilder du har funnet her.. tok meg litt tilbake til barndommen, hytter var kult :-)
    Vi har også dyne,pledd og putehytter inne.. William prøver å komme inn, men han kan visst ikke alltid passordet som Christoffer lager.. hihi.. mye latter og glede med det :)

    Stooooor klem

    SvarSlett
  3. ..nydelige lekestuer - mine jenter er for store..buhuu..

    Ha en finfin mandag!

    KlemKKann

    SvarSlett
  4. Wow hvilken herlig blogg du har.
    så göy å lese og vakre bilder.
    har lagt meg som fölger,for her må jeg henge med;O))
    klem bella

    SvarSlett
  5. Hei hei - stikker bare det bustete hue mitt innom for å høre om det er bra med deg??

    Ha en knall torsdag!

    KlemKKann

    SvarSlett