lørdag 16. januar 2010

Ting å bli glad av ♥


Tusen takk for support og koselig kommentarer - jeg blir veldig rørt og glad og får ennå mer lyst til å få dette til å fungere med slik støtte! Noen ganger trenger man jo et lite push for å tørre å satse på noe en drømmer om :) Jeg er kommet ofr langt i livet til å ikke ta sjansen og til å støve bort i en jobb jeg ikke trives i!



Nå fyker det tanker runt i hodet om hva som skal være interiørprosjekter på hjemmefronten i år ;) Fjorårets sengeprosjekt med ideen om hvitmalte paller er skrotet til fordel for drømmen om en seng der jeg kan dingle med bena ;) Å dingle med bena er ikke noe man bør slutte med når man blir voksen nemlig! Det bør ikke undervurderes - jeg elsker å dingle med bena :D Så planen er å bygge en seng.....høy og god....med oppbevaring under....



...og selv så moro det er å klare selv, så er jeg usikker på om jeg skal ta fatt på mdf-plater, målestokk og sag selv altså. Det må vel kankje en kjekas av en handyman til her. Så har du en å låne bort, så bare rop ut :) 

...kan han i tillegg snekre et passe søttfint skap til LilleMi´en sitt rom, er jeg solgt ;)

Kos dere med helgen og ta godt vare på hverandre 

1 kommentar:

  1. Hei på deg - og lykke til med høy seng..
    Jeg har dessverre ingen handymann å låne bort - han kan mye mannen min - men snekkre??..nop!!

    Ha en knall helg!

    KlemKKann

    SvarSlett