tirsdag 29. september 2009

Ekebergrestauranten


Ekebergrestauranten rager høyt over hovedstaden og er et vakkert sted! Tenk at dette stedet lå tomt i så mange år før det ble pusset opp og åpnet igjen!!

Lørdag hadde vi bursdagslunch for Mamma her ;) Solen skinte over hovedstaden og maten og servicen var upåklagelig ;) Jeg synes fargene inne også er superlekre. Det er en kompis av meg som har hatt ansvaret for å lage interiøret - alt fra fargevalg til design av møbler - så helt objektiv er jeg ikke :D



Menyen er variert og elegant og det jeg liker aller best er at det både er folk som har pyntet seg pittelitt, noen litt mer, noen masse - og noen kommer rett fra gå- eller bytur for å lunche - samensatt klientell altså ;) Og det er jo noe av det morsomme med å gå ut - sitte å titte i smug på andre :D

Så hva med en liten weekendlunch til helgen? Eller neste gang du er i Oslo?

"Dette ække promotion,
dette ække reklame,
jeg skriver om ting som har hendt mæ,
så navna må jeg jo ha me´!"

:)

3 kommentarer:

  1. Heisan:))

    Så fine bilder...både av restauranten og av utsikten! Har aldri vært der, men har hatt lyst...det ser så stilig ut:) Sist jeg var i Oslo satt jeg på uterestauranten på operaen og så opp til den. Da snakket vi om at vi måtte dra opp dit en vakker dag...så kanskje en gang:))

    Nyt kvelden min venn, en regnvåt klem fra vest

    Ps..takk for litt sol...kjente varmen kom over fjellet..hi.hi

    SvarSlett
  2. Så ut som en kjempe koselig restaurant ja :)

    Utrolig lekker og inspirernde blogg du har! Kommer til å følge med her!

    Linker til deg jeg :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Åhh, ja! Jeg må jo dit snart.

    Den sangen husker jeg godt, hihi

    Hørtes ut som om turen hjem i innlegget over var virkelig "i nuet". Det er noe av det beste med barn, de får deg inn i nuet! Se der, kjenn her osv... herlig!

    Ønsker dere en fin helg, klem fra kosene

    SvarSlett