mandag 19. oktober 2009

Drømmen ;)


Det var en gang en liten filur som stakk sin lille filurnesetipp prøvende inn i det store, eventyrlige Blogglandia...

...et av de første stedene hun snuste seg frem til, var en vakker, svensk blogg...

...hun drømte seg bort i det gjennomførte, hvite...

...lagret bildene...

...hverdagene fløy forbi i en vill fart...

...bildene forsvant i det store "intet", men den lille filuren kunne aldri glemme minnene om det flotte huset...

...hun lette og lette for hun ville så gjerne dele de koselige bildene med sine egne, kjære bloggevenner!

... SÅ - plutselig en dag - blant babybilder, gamle illustrasjoner, logoer og kreative tanker, dukket de opp igjen!!

...så herved, Kjære dere,

TAMTARATAAAAAAA -

her kommer bildene fra hjemmet jeg så gjerne skulle hatt ;)

Jeg kan dessverre ikke huske hvilken blogg de er fra, men bildene er lånt i beundring ;)

4 kommentarer:

  1. Hmm.. Skulle ønske jeg kunne si at disse bildene er fra mitt hjem! :)
    Men desverre gitt! Må nok bare beundre de på dataskjermen sånn som deg! :)
    Står det bra til meg deg og lillemor? Her begynner vi å bli litt syke alle tre,men håper det går like fort over som det er kommet! Utrolig hvor mye syk lille har vært etter at han startet i bhg i august.. Men det er vel en kjent sak for de fleste igrunn! :)
    Ønsker deg hvertfall en strålende uke!
    Klems

    SvarSlett
  2. Åh, jeg må si meg enig med Nettelita - tenk om dette hadde vært fra mitt hjem! Når det er sagt - så har både du og lille frøken over her nyyydelige hjem!

    Må snuse mer på bildene - masse masse inspirasjon her! Helt nydelig!!!

    Håper filuren har det bra! Stor suss på deg!

    SvarSlett
  3. skjønner godt at dette er et drømmehjem for deg! kunne flyttet inn der selv jeg!

    Fortsatt god kveld
    klem Beate

    SvarSlett
  4. Dette var virkelig noen lekre bilder, godt at du fant dem igjen og kunne dele de med oss. Jeg kjenner igjen noen av de første fra ei interiørbok, Dekorera ljust og lantlig. :)

    SvarSlett