lørdag 31. oktober 2009

Hei, skal vi danse ;)



I dag har vi kost oss i Frognerparken i kulden i Hovedstaden;) Det var spreke, sprø blader overalt til å hoppe i - herlig! Det var supergodt å tusle inn på café og spise kanelbolle og drikke solbærtoddy etterpå - mmmmmmm:)

Nå har jeg krøpet godt ned i sofaen, har fyr i peisen og litt godt i glasset og koser meg med MJ-kveld på Skal vi danse:) Jeg er ganske passelig sjarmert av Glenn Jørgen Sandaker, så jeg veiver flagget for han & Mia - good luck;)

Håper dere også koser dere med HELG!

(supperoppskrift skal bli, men som den kreative sjelen jeg er, må jeg tenke tilbake på hva jeg faktisk gjorde da jeg suppekokkelerte :D)



1 kommentar:

  1. Hihihihihihi... matador :-)
    Jeg forsto jo at det var deg med en gang - kjenner jo igjen deg vet du :-) Men.. hihi... måtte flire litt, påvirket av skal vi danse ???

    Du, det hodet MÅ du bare sy deg - om ikke så kommer et ett i posten ;-D Just let me know oki! Har du Tildas jul? Der er oppskriften - og det er så superlett at selv en uten armer og bein ville klart det ! (ops, den var kanskje litt slem....!) Tegn av , sy rundt, klipp ut, stapp, sy sammen - vips ferdig! Kunne laget 4 av disse i timen.. no kidding :-)

    Er superduper trøtt for tiden - William er MYE våken om natten.. argh! Må ta en kamp snart.. men huff.. liker ikke skrik og skrål! :/ Vi får se.. han er en puppegutt !

    Ha en supersuperduperfin kosemosekveld :-)
    Jeg har akkurat spist en skål for mye is, og er litt sånn småkvalm! Jaja.. får reaperer med litt chips.. hihi!

    Smask til deg!

    SvarSlett