onsdag 16. desember 2009

Gavedryss ♥



Sneen fortsetter å dale nedover hovedstaden - vi er snart klare for jul og kommer til å henge i stroppen på sneen dersom den forsøker seg på å dra sin vei før Julaften :D Morgenen i dag begynte kaldt i Bogstadveien - vind og sne på tvers kl 9.30 om morgenen! Gjett om det var knallkos å komme inn på Godt Brød og få varm latte ;)

Endelig fikk jeg ordnet en hel masse av alt jeg hadde planlagt! Våkenetter og dagspanikk har nå forsvunnet totalt og jeg kjenner fred og julero i meg! Tror jeg nesten kan si meg ferdige meg alle gaver - nesten;) Da er det bare den morsomme innpakkingen igjen ;) Love that

Med hjem fra Chicas & Venner i dag, ble blant annet denne fantastisk søte julefeen  Jeg holder hus med en wannabe tannfe, så jeg tenkte denne passset fint - og kan minne oss på "den julen da du var liten og ville bli tannfe" ;)

Årets julegodt-produksjon har ikke vært veldig stor, men litt av den skimtes på toppen av vår nye Ib Laursen-hylle;) Lampen nede til høyre har fått en liten jule-facelift med rødrutete bånd :)

De små zinkhusene fra Walther & Co har flyttet opp i høyden...

...og denne supersøte gosan er en spilledåse fra Sia - en liten sötis ;)


Hvis du fremdeles kjenner panikken sitre lett bak ørene og får sjokkfrysninger av å tenke på at det bare er en uke igjen til Lille Julaften, så husk;



Ha en koselig førjulskveld 


9 kommentarer:

  1. Hei søte venn...

    Så koselige bilder. Håper dere har det bra i førjulskavet!! Nå har vi endelig fått masse snø..jippi..

    Jeg tar en bloggpause nå, er tilbake over nyttår.
    Ønsker dere en herlig juleferie og et riktig godt nyttår!! Stor juleklem fra meg

    SvarSlett
  2. Herlig! Yes, I`ll try..smil!

    Vettu i dag har jeg vært i hovedstaden - hihi..på Operaen, og sett NØTTEKNEKKEREN! - Herlig!

    SvarSlett
  3. Heisann!
    Så søte og stemningsfulle bilder du har lagt ut.
    Nå kan julen bare komme. Her har vi snø og ferie :)
    PS: Det ligger en liten førjulsgave til deg på bloggen min ;)
    Ha en koselig dag
    Klæm

    SvarSlett
  4. Her var det mange fine bilder. Flott hedding og massevis av god inspirasjon. Alt fra pepperkakehus og kaker i delikate farger. Flott!

    SvarSlett
  5. For en utrolig koselig julestemning hos deg:)
    fantastisk med hvit jul! Var rett utenfor isted, og det var brgynt å snø!!!:0) *smiler*
    lille tassen vår har endelig fått navn etter litt fem og tilbake..hihi..Nero skal han hete:)

    Juleklem fra Lykkebo♥

    SvarSlett
  6. Hei vennen!

    Du har det bare såååå utrolig koselig!
    Nå håper jeg alt er pakket og klart for en heidundrandes julefeiring... tipper lille J er like spent som min lille C :-)

    Tusen takk for alle fine ord, mailer, smil, latter og glede vi har delt gjennom 2009 - gleder meg til 2010 sammen med deg!

    Stor klem fra IIIIDA :-)

    GOD JUL!

    SvarSlett
  7. Hei på deg kjære venn!
    Er innom for å ønske deg og dine en riktig god jul! Håper dere får en flott julefeiring!
    Gleder meg til mere kos i 2010!
    Klem Anette

    SvarSlett