fredag 4. desember 2009

...og når alle lyder pakkes inn i vatt ♥



God desembermorgen kjære dere 
Her i huset har morgenen begynt ulovlig tidlig - øynene spratt opp kl 05.00 (eller "spratt opp" er en miniliten overdrivelse - det var vel mere tankevirksomheten som begynte å boblee...øynene forsøkte å TVINGE hodet til å sove mere mere :D)!!!  


Men herlig er det å pute tottelottene i myke tøfler, tusle ned trappen i stille hus og titte ut på en verden som ikke har våknet. Myse ut på terrassen som er dekket av flisefine småfnugg blålig sne som blinker i lyset fra lampene ;) Åh lykke 


Derfor blir dagens innlegg en liten illustrasjon fra jul i fjor ;) Akkurat slik føler jeg meg nå - jeg gleder meg til å stikke nesetippen ut av døren og bare puste inn VINTER 


Dagen gryr og det er ikke så lite dumt at det er fredag og en hel helg venter med venninnebesøk, film, kakao, pledd på sofaen, filmer, skravling, shopping - og masse latter ;)  - ALT slik det skal være ;)


Ønsker DEG en herlig desemberfredag


Til alle dere som venter på header; Tusen takk for koselig henvendelser ; Header kommer - jeg jobber på så fort jeg kan ;) 





6 kommentarer:

  1. Deilig å ha hele dagen foran seg, her snør det og det er så koselig, blir julestemning med engang. Ha en herlig dag!

    SvarSlett
  2. Åhh... Der sendte du vinterstemningen helt til Skien, og gav meg en herlig start på dagen.. :) Fredager er feiende flott, og det er deilig å ha to hele fridager foran oss! Vi skal kose oss med litt pepperkakebaking, og ellers har vi ingen bestemnte planer! Bare kos og glede!
    Høres ut som du og har en super helg i vente! Kos deg masse snuppis!
    Kos & klem

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Oj, oj, oj, for et koooooselig og stemningsfullt innlegg.
    Og jeg som trodde JEG var tidlig oppe i morges, kl 6.15, hi-hi :)
    Ønsker deg en fin fredag!
    PS: Er det for sent å komme med et aldri så lite ønske om en header? De er jo bare aldeles nyyyyyydelige ;)

    SvarSlett
  5. ÅÅÅÅÅÅ, for en skjønn tegning! HELT HERLIG!

    SvarSlett