fredag 6. mai 2011

Et funn i grunn:)


På helgens loppis gjorde jeg noe jeg ikke har gjort før - jeg løøøøøøøp inn da klokken dinget åpningstid - haha! Grunnen var denne skjønnheten av en benk (han er litt sjenert foreløpig, og ville ikke smile på bildet, men soler seg i glansen av sine terrassevenner);

Litt sliten og trist, sto den der på utikk etter et nytt hjem. Den følelsen av å finne et møbel eller en liten sak med sjel, en one-of-a-kind, med en historie å fortelle - det er en herlig følelse hva?

Nå gleder jeg meg supermasse til late sommerdager til å bli solbrun av og lange sommerkvelder blant myke puter og god drikke  i mitt eget kurvbenk-funn! 

2 kommentarer:

  1. SÅ gøy da!
    Den ser kjempe flott ut!
    Det er så utrolig gøy med sånne
    lykke-funn!!!
    Kos deg med din nye benk.
    Håper sola skinner hos deg i
    helga og varmer godt!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  2. ..så lekkert så lekkert - nydelige bilder!

    Ha en super fredag!

    KlemKKann

    SvarSlett