fredag 11. desember 2009

Du lille, glitrende tre, god, grytidlig morgen ;)



Morgenen startet tidlig her i dag; pling sa det i bollen (bollen = mitt lille hode) kl 04.40! *gjeeeeesp!* Vi har seks jobber i dag og 134 mennesker å mette. Det setter i gang masse bobling oppe i hodet mitt slevom jeg ikke er i tvil om at vi rekker det eller har nok mat ;) Så hva gjør man kl 04.40 om morgenen? Man tusler stille ned, lager seg en ekstra varm latte, kryper under dynen igjen med Mac´en - og blogger ;) 


Bare avbrutt av at man må ut av dynen, finne kamera, tusle ned igjen for å ta noen bilder - til bloggen :D Det må da kjennetegne en ekste, engasjert blogger ;D

Så her kommer noen bilder fra Lillemors juletre - godt plassert ved sien av sengen hennes ;) Sirlig pyntet med egenkomponert pynt :) Hun kan klippe filtbiter mindre enn noen annen jeg har sett! ("Mamma, jeg bare øver meg jeg, så blir jeg veldigveldigveldig god til å klippe filt!" ♥ ♥ ♥) Hun har en klippe-lime-elskende Mamma å slekte på, så dette er superstas :)


Endelig er fredagen her - permisjonen et faktum - julen på vei - og livet leker 




Kos deg med dagen - og husk; spre stjerner! 
Eller hjerter om du har for mange av dem ♥ ♥ ♥



8 kommentarer:

  1. For ett supersøtt juletre :) vil tro at lillemor er godt fornøyd med det!

    Takk for supert tips angående pepperkakehusknusing sammen med familien, det hadde jeg ikke tenkt på :)

    Ønsker dere ei koselig helg :)

    klem/Lisa

    SvarSlett
  2. Så koselig! Jeg vil også ut og få meg juletre snart!!

    Hilsen Liv ;O)

    SvarSlett
  3. Hehe, fantastisk tidspunkt å blogge på! :)

    Koseleg med juletre på barnerommet!

    Ha ei god helg!

    SvarSlett
  4. Så herlig!
    Smart å bruke pepperkakene på den måten. Min erfaring er at bare en brøkdel av alt som podene produserer blir spist (eller er spis-bart for den saks skyld....) ;-)

    SvarSlett
  5. Heia :9 Så koselig at du har jobbet med headdern min. Gleder meg masse til å se:) :) :)
    Mail adressen min er anitasol4@msn.com. På forhånd tusen takk :) Forresten kjempe søte pepperkakepynt. Ha en fin 3. søndag i advent.

    SvarSlett
  6. Tusen takk.
    Den er allerede på plass. Likte den kjempe godt. Du har en så kjempe inspirerende blogg som jeg har lyst å følge med. Håper det er greit at jeg har lagt deg til på blogglisten min.
    Ha en fortsatt super søndag

    SvarSlett