søndag 20. mars 2011

Snupperelleting ♥



Det fine med ha en ekte Snupperelle i huset (eller vi er vel to:)), er at man kan fylle det med Snupperelleting;) etsy er GENIALT for Snuppete, gøyale, snippsnappete, finurlige, fiffige saker - og jeg kan tusle rundt der i timevis. En av mine favoritter er Belle & Boo. Det er hos henne herlige Boo er kjøpt. Men før jul kom jeg over verdens søteste hullemaskin! En hullemaskin som lager vakre border!!! FAMILIASTASTISK <3 
Jeg huller ALT jeg kan komme over:D Og faktisk blir  ALT  bare finere med blondehull på :)
En annen dille jeg har fått, er de små smykkene av noen paper doilies (vet ikke hva vi kaller dem på norsk?). De søteste  er de pitte, pitte små - de minste er ca 1,5 cm i diameter;) Hellenussen! Jeg bruker dem til alt mulig - kort, bilder jeg lager - og f.eks på tomme syltetøyglass og med en liten sløyfe, blir de superfine telysestaker!

Håper dere har hatt en strålende fin vårdag! 
Jeg har gått Bygdøy rundt i flere timer og sittet i varmen på Hemma Hos - livet er slett ikke dumt:)

3 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Hahaha! Det var visst en annen som var logget på da jeg la inn en kommentar i stad. Så komisk! Jeg skulle iallefall skrive: Hipp hurra for at du er tilbake! Har savnet bloggen din, og er veldig glad for å ha deg tilbake. Nydelige bilder, som alltid. Klemklem!

    SvarSlett
  3. Oj så herlig - der er du jo!!..så flott - kjempe fint å ha deg tilbake - herlig herlig herlig!!

    KlemKKann

    SvarSlett