onsdag 20. mai 2009

Lite stemningsinnlegg ;)

Kjære dere ;) I dag blir det bare et lite, kort stemninginnlegg med bilder som gjør meg glaaaaaaaaaaaaad ;)

Tusen takk for at dere tenker på oss - etter at vi kom hjem, er foreløpig alt veldig bra :)

Vi nyter å ha kommet hjem til vårt eget hus og egne saker. Det er hler surrealistisk å være tilbake og det føles som om vi har vært borte i ukesvis. Å sove i egen seng - på eget rom & slippe å dele, få tilbake matlyst og faktisk spise det man har lyst på - og være ute i frisk luft - åh! det er helt magisk!

På et tidspunkt var jeg faktisk bekymret for at vi måtte bli noe uker. Og denne tiden - AKKURAT NÅ! - er jo så herlig. Det sprudlende grønne og alle de skjønne duftene av blomster. I dag har jeg gått morgentur og bare nytt de beste dufter av syringer og hegg - finnes det noe bedre?

Jeg tror vi er heldig som kan komme tilbake til alt det "vanlige" og se på det med nye øyne og nyte det på denne måten. Det er ikke så dumt å trekke pusten i ny og ne og kjenne litt på hvor heldig man er. De små tingene er ikke nødvendigvis kalt små fordi de er uviktige ;)

Alt som vokser til liv nå og bare fryder seg over varmere vær og lysere tider :) Og å vite at min lille Pus sannsynligvis er frisk og rask igjen og nyte henne springe rundt og danse og synge av full hals - og le slik bare jeg klarer å få henne til å le - mmmmmmm ;)

Det ble et innlegg med livsglede idag og litt lite interiør - nok en gang. Jeg kommer tilbake med de siste par dagers innkjøp og bilder fra La casa - det går litt krefter med til å fordøye og slappe av noen dager til her ;) Nå sover Pludreplutten godt i sengen sin etter kosedag. Det er rart for Mamman å se hvor stor hun har blitt bar på de siste par ukene - ikke lengde og høyde, men ellers. I dag hadde vi herlig pizza-bakedag og DET var stas å få kna og trykke sin egen lille pizza og fylle på det hun ville ha oppå :) Hva smaker vel bedre enn det?

Kos dere masse i skjønne mai - plutselig er den over!

8 kommentarer:

  1. For noen herlige blomsterbilder du la ut! Blir glad av å se på dem. :) GOdt å høre at dere har det bra!

    SvarSlett
  2. Herrrrlig!! Flotte og harmoniske bilder. Den benken med blomster på var jo bare sukkersøt. :)

    SvarSlett
  3. Ranunculas have to be one of my favorite visions. Blessings dear and thanks for sharing such beauty.

    SvarSlett
  4. Hei igjen! Så koselig med en hilsen fra deg! Både støvlene og skoene kjøpte jeg på Skoringen. Var overrasket over at de hadde merker som Converse der! Så det var gøy. :) Skulle gjerne hatt noen selv også.

    SvarSlett
  5. Herlig kjære du - men det er noe jeg har gått glipp av skjønner jeg - jeg må scrolle litt hos deg - men uansett så gleder det meg at du har det bra og nyter dagene - ha en finfin langhelg!..jeg titter innom deg igjen snarlig!

    pssst..kjøpte forresten "bruder i krig" i dag - den skal jeg se i helga - jeg har tatt fri fredag og skal ha en skikkelig rydde, ordne, kose og nyte helg!

    KlemAmanda

    SvarSlett
  6. så utrolig vakre bilder du viser, jeg drømmer meg helt brot jeg. den benken med blomster var bare helskjønn:) Ønsker deg en nydelig langhelg:) klem

    SvarSlett
  7. Nei å nei....
    Jeg ble så lei meg da jeg leste innlegget under her...uff...Men du, håper virkelig det går bedre nå som du skriver...Du får en klem fra meg her...HER!
    Du viser alltid så nydelige bilder..
    Er det noe jeg har lært meg de siste månedene så er det å stoppe opp ¨å nyte veldig viktig..Man vet aldri hva morgendagen vil bringe...Så jeg skal på din oppfordring ha en oppgave i dag...Jeg skal ut å lukte på blommorna...akkurat som Ferdinand i den tegnefilmen....sniff! Sniff!...
    Stooor klem fra Drops, som har sendt lille Pastill til svigermor for et par dager...det er og litt deilig, men ett savn allikevel...spesielt nå da jeg har lest din historie...Jeg får vel bare tenke på at hun vokser på å være alene og ha nye historier å fortelle oss når hun kommer hjem=)

    SvarSlett
  8. Så mange vakre blomsterbilder! Jeg så syriner for første gang i går, og kjente gleden spredde seg i hele meg :o)

    Det er så herlig å lese om dere, høres ut som dere har det så kos sammen :o) Pizza (og all annen mat) smaker såå mye bedre når man har laget den selv ja, det er tobeintkosen min helt enig i, hihi

    Nyt det flotte været sammen, med blomster og grønne trær!!
    Klem fra meg

    SvarSlett