tirsdag 5. mai 2009

Shabby & hvitt - med en dash rosa så klart ;)

Som sagt, så gjort :) Tror jeg var på Kid Interiør bare ne halvtime etter at de åpnet i dag - haha!

Hun bak disken sa at folk hadde hamstret kurvtng og sengetøy i dag! Ganske festlig egentlig - det må jo være knallsuksess for dem! Det er jo gøy hvis de får til dette - for det var masse fint og billig.

Planene mine om storinnkjøp til ny uteplass falt litt i fisk siden de ikke hadde fått inn så mye annet enn kurv-ting. Men jeg kom fornøyd hjem med en avlang kurv, to potteskjulere i samme kurvtype med sink-potte, søt hageredskapskurv og et koselig hjerte som skal få plass ute ;)

På vei hjem dro jeg innom en av mine favorittbutikker og kjøpte verdens beste strykevann fra Durance - her skal strykes gardiner for barnehagen og de kan jo gjerne dufte godt ;) Det ble en liten pakke til Lillemor også ;),
Og slik ser den gamle kurvstolen fra Ikea ut etter et lite strøk hvitmaling - tror det blir ganske så fint og koselig jeg ;)

Nå gleder vi oss til noen myke fridager
- og til mer blogging!
Godt å være tilbake igjen :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar