mandag 16. november 2009

Lille postbud min due ♥



Noen ganger er det ekstra koselig å åpne postkassen For en liten stund siden bestilte jeg noen supersøte buttons fra Etsy-butikken til min store favoritt Belle and Boo ♥ Damen som lager disse fantastiske illustrasjonene heter Mandy og er fra England.



Bloggen hennes finner du her og Etsy-butikken her. Hun har bl.a laget en vakker serie julekort, vakre klistremerker og en supersøt kjole for pittesmå prinsesser ;) Det er bare å drømme seg bort 



I dag lå det en vakker pakke i postkassen hos meg og den var like vakker inni - tusen takk, Mandy ♥ Tanken var å lage brosjer med litt blonder, knapper o.l, men disse buttonsene er jo så nydelige i seg selv, så jeg tror de forblir akkurat slik de er 



1 kommentar:

  1. Herlige buttons!!!!
    Nydelige bilder :-)Takker for koselig kommentar i bloggen min :-)Helt enig med deg....det er mye koseligere å begynne tidlig med å dra frem juletingene fra boden....blir fort lei av dem rett etter jul :-)
    KLEM

    SvarSlett