tirsdag 12. mai 2009

Bitt av en pastillbasill....*au*

Jaaaa, jeg innrømmer det!! Den innhentet meg til slutt...

...men den bet iallefall ikke så det gjorde vondt ;)

...helt siden rett etter at Ikea sluttet å selge serien Rosali, har jeg vært mintgrønn av misunnelse på Mamman min. Hun kjøpte nemlig en hel masse sengetøy, puter og putevar av Cath Kidston-designen...

...men når man blir bitt av den småhissige ebay-basillen - da forsvinner den mintgrønne fargen gradvis ;) Den erstattes av en smårosarød glød i kinnene i det man logger seg inn og ser at JA -

JA!

- jeg vant - jeg vant?! - jeg vaaaaaant! Eller omtrent sånn hadde jeg det etter et titalls budruinder på diverse Ikea Rosali sengesett på ebay :D

...og nå sover jeg med mine lyserødrosa kinn på rosarøde Rosali-roser - mmmmmmmm :)



Det er en herlig tid akkurat nå :) Så viktig å ta vare på alle de små miraklene som titter opp av jorden rundt oss - nyte den lyseblå himmelen og solen som stråler mot oss og vil oss vel ;)

I dag bar det avgårde til gartneriet for meg - Kid måtte vike for trangen til å fylle noen potter med roser og eføy og grave litt i jorden med rosa hagehansker :D Men no fear, Kid - I´ll be back ;) Jeg er fremdeles på et mission for å få tak i de fine putene dere har lovet!

*to be continued*


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar