mandag 11. mai 2009

Unnskyld, det skulle da være en...

...interiørblogg, skulle det ikke?!

...ikke en pannekakeblogg eller en hesteblogg - eller en blogg om alle rare hatter man kan ta på når man danser improvisert dans til "Tenke sjæl" midt oppe på fjellvidda?!

Tja, jeg vet ikke ;) Vi er tilbake fra verdens fineste fjell og koseligste hytte iallefall ;)
Da er det vel lov med et skikkelig hytte-fjell.blandingsinnlegg, er det ikke?
Jeg har skrevet litt om hytta på bloggen min før. Det er verdens koseligste hytte, men det slår aldri feil; jeg begynner å klø i fingrene etter å splashe over med hvitmalingsspanet mitt med EN gang jeg kommer inn. Hver gang. Jeg tenker på det når jeg er der, jeg tenker på det når jeg skal dit...men altså allers er det verdens fineste hytte og verdens fineste fjell;




...med verdens vakreste måne ;)
*jepp, jeg er LITT fornøyd med mitt nye speilreflekskamera ;)*


...godeste pannekaker ;)
*trikset er lime&sukker - oppå altså ;) Og blåbær på toppen av det igjen!*




...snilleste hester og dyr :)
*vi snakker geiter, minigriser, kaniner, perlehøns og hester :)*




...og selvfølgelig kirsebæret på toppen av alt sammen: verdens skjønneste Jojo :) Sprudlende glad og flott; matet hester som ingenting, bar tunge stener og kastet i elven, red for første gang på hest uten å blunke - og hadde sang- og danseshow live hver dag :)
Livet er ganske greit ute av hovedstaden også - uten hverdagens mas & jag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar