mandag 4. mai 2009

Uteliv


Jeg må innrømme at kataloger og reklame stort sett havner i papirsøppel her hos meg...men i dag av en merkelig grunn, tok jeg en titt i katalogen til Kid Interiør som lå i postkassen...

Og lykke!

Og hurraaaa!!

Det er kanskje ikke min favorittbutikk akkurat, men i morgen tidlig i solskinnet legger jeg definitivt ut på tur til Kid! Se her!


Jeg skal lage ny uteplass på terrassen i år. Jeg ønsker meg hvite kurvstoler og hvitt bord og masse koselige, blomstrete puter i hvitt og rosa (surprise!) :) Så langt har jeg....to kurvstoler og et spann med Drygolin hvitfarge :D Og terrassegress innkjøpt i dag - så nå løpet vi barbent rundt, men kan ikke sitte ned ;)


Ble også som vanlig inspirert av denne favoritten :)

Og på min lille smurferunde i dag, oppdaget jeg også denne kjekke bloggen :)
Et lite kjekt tips for oss små shopaholikere :D:)



Kommer tilbake med juicy detaljer fra shoppingrunden :D
Jihiiii!
Kos dere så lenge i den vakre
kveldssolen - mmmmm :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar