mandag 12. oktober 2009

mmmmmMaileg :)


Jeg blir alltid så glad og inpirert av tingene fra Maileg :) Av alle danske designere, er Maileg absolutt en av mine favoritter.

I år har de også noen knallsøte julegriser - både store og små :) Ganske kos å ha en gjeng slike gryntende rundt i huset i desember, eller hva?
Kjempeenkle og superfine juletrær - kanskje til inspirasjon til å lage selv?
Disse to her hadde også kost seg her i huset tipper jeg - det er noe med det tradisjonelle, skandinaviske og sjarmerende på en ny måte som Maileg klarer så bra!
De kjente soldatene i juleverjon ;) ...
...dollete julestrømper ;)
...vakkert ;)

Ønsker dere en koselig mandagskveld :)

7 kommentarer:

  1. Litt i julemodus du også? :) Syns de maileg-nissene er så fine. Kunne tenkt meg en slik! :) Har nettopp laget et lite juleinnlegg selv. ;)

    SvarSlett
  2. Superfine ting! Jeg er også veldig glad i Maileg. :)

    SvarSlett
  3. Oi, så mye fint julestæsj fra maileg...I love! De soldatene og grisene fikk jeg veldig lyst å kjøpe inn til jul! Ha en fin uke :)

    SvarSlett
  4. Ja, jag håller med, Maileg är en av mina favoriter också!

    kram Mia

    SvarSlett
  5. Jepp - en sånn "gryntegris" vil jeg også ha - nøff nøff!!

    Ha en super søndag!

    SvarSlett
  6. Hejsan,
    Men vilka underbara maileg grisar! En vill ha verkligen!

    Tack snälla för kommnetaren hos mig!
    kram Marina

    SvarSlett