onsdag 7. oktober 2009

Mmmmm....snart er den her :)

Høsten er på sitt fineste - solen glitrer og bladene sprudler i alle farger ;) Jeg koser meg, men akkurat nå om dagen har en en herlig følelse i meg som sier at det snart er jul :D

Snart og snart....det er jo ikke SÅ lenge til, men allikevel håper vi å nyte høsten en stundt til. Julen og førjulen er noe av det beste som finnes! Jeg har så smått begynt på årets småpakker til adventskalenderen her i huset. Det er like kos hvert år ;)

I fjor så den slik ut og falt VELDIG i smak ;) Og en suksess skal man vel ikke forandre på?! Det er jo noe av det som er ordentlig kos med julen, dette med tradisjoner og ting som har vært likt siden man var liten :) nedtellingen kan snart starte :D

5 kommentarer:

  1. Titt titt! :)
    Jeg blir like glad hver gang jeg ser at melis har postet et innlegg! :)
    Fjorårets pakkekalender var jo så skjønn, så den må du beholde i år og! Det blir vel pastell jul i år og hos dere eller? Du omgir deg jo i så mange nydelige farger.. :)
    Ellers må jeg jo bare si at vi stortrives i huset! Her har vi det som plomma i egget! Du kan tro jeg gleder meg til å lage julehus her.. Tror temaet må bli nostalgisk jul.. Det passer lissom inn i det gamle huset her! Wiii.. Som jeg gleder meg! :)
    Kos deg masse i kveld frøken filur! :) Jeg koser meg i sofaen med mac´en i fanget og x-faktor på tv! Heeerlig..
    God klem

    SvarSlett
  2. halloen melisen...
    å, så søt kalender!
    herlig - herlig :0)

    høstklem fra meg..

    SvarSlett
  3. Hei på deg:)

    Den kalenderen er såå søt..og prinsessen ved siden av er enda søøøtere:)))

    Ja nå fyker det fort avsted...vips er det jul.
    Nå er det bare å kose seg inne mens høststormene uler...og lage fiine ting som du er så flink til! Klemmer fra meg

    SvarSlett
  4. Ser ut som mange i Bloggverdenen gleder seg stort til 1.desember. :) Koselig kalender!

    SvarSlett
  5. Så herlig kalender da! Knall fin!!!

    SvarSlett