mandag 26. oktober 2009

...noe muffens altså :S


Jeg må bare be om unnskyldning for at bloggen min ser litt corny ut i dag...jeg blogger fra MacBook´en min og får ikke helt til det jeg vil med bildene :S Men sånn rent bortsett fra det så er jeg ganske lykkelig i dag - endelig har jeg fått opp min fine, fine lysekrone på kjøkkenet! *Åh!* Det ble enda finere enn jeg hadde forestilt meg og jeg gleder meg til å se hvor fint lys den lager når det blir mørkere ute :) Tror med dette jeg er blitt en lysekronefantast og at det nok trengs en lysekrone til i huset ;) ...på soverommet kanskje?

I kveld kommer mine søte, søte venninner til meg og de får varme eplemuffins med iiiiiiiiiiiis ;) Håper dere også kan kose dere på en mandagskveld!



2 kommentarer:

  1. Det var en vacker krona.:-) Kram

    SvarSlett
  2. Nydelig lysekrone! Og bloggen din er bare så vakker! Jeg elsker pastellfargene og designet. Det er en fryd å besøke deg. :) Har du lyst til å dele oppskriften på eplemuffinsene? De så så utrolig gode ut!

    Ha en god kveld. :)

    SvarSlett